לביבות לחנוכה-גיבינג

Latke's For Hanuca-Giving

לביבות לחנוכה-גיבינג

האמריקאיים חוגגים את חג ההודיה ביום חמישי הרביעי בחודש נובמבר. החג הזה הוא סביב ההודיה על יבולים ובעיקר נחגג בארוחה גדולה שבמרכזה תרנגול הודו צלוי אבל לא רק. השנה, חג החנוכה, מתחבר לו עם חג ההודיה, וזה ארוע שיקרה שוב רק בשנת 79 אלף ומשהו

Latke's For Hanuca-Giving

תפוחי עץ, בטטה, בצל קצוץ וביצה

לרגל הארוע, קמה קבוצה בפייסבוק שמטרתה לחשוב על מתכונים ברוח החג הכפול (וכל הזכויות לרעיון המבריק שמורות להדר מלילות שימורים). הרעיונות שעלו היו מצויינים ואני לא בטוחה שאני עומדת בציפיות אבל המתכון שלי, פשוט ככל שיהיה יצא ממש טעים ואני ממליצה עליו בכל לב. אני מאוד אוהבת את הלביבות, הלטקעס שאמא שלי מכינה וזאת היתה ההשראה שלי.

Latke's For Hanuca-Giving

במחבת

את תפוחי האדמה המסורתיים החלפתי בתפוחי עץ ובטטה שגירדתי על פומפיה. הוספתי מעט בצל קצוץ, קמח, ביצה, מלח וקצת פלפל שחור. לזה הוספתי חמוציות ברוח חג ההודיה וטיגנתי כפות מהתערובת במחבת  טפלון מרוססת בספריי שמן לכבוד הדיאטה.

Latke's For Hanuca-Giving

צד שני

הכנתי את זה בערב בו הוזמנתי לחנוכת בית. חנוכת בית, חנוכה, לביבות…

היה מאוד טעים.

Latke's For Hanuca-Giving

חמוציות מוסיף המון

המצרכים:

2 תפוחי עץ גרנד בגודל בינוני
1 בטטה בינונית
1/4 בצל קצוץ
2 כפות קמח
1 ביצה
חופן חמוציות
מלח ופלפל

אופן ההכנה:

מגרדים את תפוחי העץ והבטטה על פומפיה גסה. את תפוחי העץ לא צריך לקלף. מוסיפים את שאר החומרים ומערבבים היטב. מחממים מחבת טפלון ומרססים אותה בספריי שמן. מודדים כף מהתערובת ומטגנים לביבות.

פשוט וטעים. 

כששאר המשתתפים יעלו את הפוסטים שלהם אני אעדכן את זה כאן.

2 מחשבות על “לביבות לחנוכה-גיבינג

  1. פינגבק: שעטנז אקסטרים – מתכון מיוחד לחג ההודיינוכה | ניחוח לישה

  2. פינגבק: באו הודו קינמון מתקתק לחנוכגיבינג | לילות שימורים

להשאיר תגובה

